Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki ISO 9001:

Historia normy ISO 9001 – zobacz, jak powstawała

white

Kilka słów:

Pojęcie jakości po raz pierwszy pojawiło się już w kodeksie Hammurabiego, który powstał na 1772 lata przed narodzeniem Chrystusa. Konsekwencje ponosili na przykład budowniczowie, których budowle się zawaliły i spowodowały śmierć właściciela.

Historia normy ISO 9001 – zobacz, jak powstawała

Więcej

Jak uzyskać certyfikat IATF i jakie daje to korzyści?

white

Kilka słów:

IATF 16949:2016 to międzynarodowy standard, który jest powszechnym wymogiem systemów zarządzania jakością w branży motoryzacyjnej opartym na normie ISO 9001 oraz specyficznych wymagań klientów z tego sektora. Jak firma może starać się o taki certyfikat i jakie daje korzyści?

Jak uzyskać certyfikat IATF i jakie daje to korzyści?

Więcej

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o zmianach w ISO 9001

LH

Kilka słów:

Za sprawą norm ISO 9001 możliwe jest zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach i organizacjach. Warto zapoznać się ze zmianami, które każda z firm musi wdrożyć w swoich systemach zarządzania w 2018 roku, aby być zgodnym z nowa wersją normy. Czasu nie pozostało wiele, zobaczmy więc, jakie aspekty funkcjonowania naszej organizacji należy jeszcze poprawić.

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o zmianach w ISO 9001

Więcej

Szkolenie dla pełnomocników ds. Systemu Zarządzania Jakością, dlaczego warto?

WP

Kilka słów:

System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2015 to najczęściej wdrażany system w organizacjach różnego typu. W związku z aktualizacją wymagań tego systemu wszyscy obecni przedstawiciele kierownictwa ds. SJO, jak i kandydaci na to stanowisko powinni uzupełnić swoją wiedzę.

Szkolenie dla pełnomocników ds. Systemu Zarządzania Jakością, dlaczego warto?

Więcej

Jakość usług oferowanych przez hotele

WP

Kilka słów:

W czasie podróży turystycznych oraz biznesowych bardzo często decydujemy się na pobyt w hotelu. Oczekujemy tam nie tylko komfortu, możliwości skorzystania z atrakcji rekreacyjnych oraz smacznego jedzenia, ale również tego, że poczujemy się w nim jak we własnym domu.

Jakość usług oferowanych przez hotele

Więcej

Poznaj odmiany standardu IFS

WP

Kilka słów:

System IFS jest międzynarodowym standardem wymaganym przez wszystkie niemieckie sieci handlowe zrzeszone w HDE oraz przez niektórych francuskich handlowców. Zawiera on jednolite zasady oceny dostawców i dzięki odpowiednim mechanizmom ocenia obiektywny obraz jakości oferowanych produktów.

Poznaj odmiany standardu IFS

Więcej

Jakość, a nie papier

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

W tym roku sieć Qubus Hotel zaktualizowała system zarządzania jakością wg ISO do standardu 9001:2008. Jednostką certyfikującą była niemiecka organizacja TÜV Thüringen. Z Rafałem Koprowskim, kierownikiem jej polskiego przedstawicielstwa rozmawia Krzysztof Stęplowski z działu marketingu Qubus Hotel.

Jakość, a nie papier

Więcej

Kongres ERSA 2009 Łódź, Polska. Pierwsze duże międzynarodowe spotkanie zrównoważone w Polsce

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

European Regional Science Association (ERSA) to międzynarodowe stowarzyszenie zrzeszające naukowców, badaczy oraz pracowników uniwersyteckich zajmujących się gospodarką przestrzenną, rozwojem regionalnym i lokalnym, rozwojem zrównoważonym i zagadnieniami pokrewnymi.

Kongres ERSA 2009 Łódź, Polska. Pierwsze duże międzynarodowe spotkanie zrównoważone w Polsce

Więcej

Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 2009

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001? * Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać? * Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta?

Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 2009

Więcej

Strona: 1

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.